دلم برات تنگ شده


گناه من عاشق شدن بودواشتباه من باتو بودن

 

من عشـــــق را در تو

تــــــــــــورا در دل

دل را در موقع تپیــــــــــــــدن

و تپیدن را بخاطر تو دوســــــــــــــــت دارم

من غم را در ســــــــکوت

سکـــــــــــــــــــــــــوت رادر شب

شــــــــــــــــــــــب را در بستر

و بستر را بخاطر تو اندیشیدن دوســـــــــــــت دارم

من بهار را بخاطر شـــــــــــــــکو فه هایش

زندگی را بخاطر زیبایــــــــــــــــــــی هایش

وزیبایی هایش را به خاطر تو دوســـــــــــــــت دارم

 

من دنیا را به خاطر خدایش خدایی که تو را خلق کرد دوســــــــــــت دارم

                                                            عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیسوار بی کسعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

نظرات شما عزیزان:


نوشته شده در دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:,ساعت 16:29 توسط سوار بی کس| |


Power By: LoxBlog.Com